02 يونيو 2009

•°¤*(¯`°(A)( انضمام جديد )(A)°´¯)*¤°•

جتني دعوه علي الايميل من ايمان ( سما مصر) للانضمام لمدونة اللمه


كنت بقراها في اوقات مختلفه فعلا اسمها لمه


ربنا يجمعكم في الفردوس الاعلى وبجانب النبي صلي الله عليه وسلم

ان شاء الله يكون انضمامي ليكم فيه الفايده لينا كلنا:) ووجودي ضيفه خفيفه

مش اثقل عليكم

:)

اتمنا تكونوا فاكرني

اختكم
شكولاتة

هناك 6 تعليقات:

The Seagull يقول...

أهلاً وسهلاً بيكي معانا يا شيكولاتة منورانا دايمًا :)

شكولاتة يقول...

اهلا بيكم والمدونه منوره بيكم

Unknown يقول...

طب انا معترضه ان ايمان قفلت البلوجات بتاعتها
معلش اني بقول ده هنا
بس انا مالقتش تعليقات عندها ولا لقيت الايميل بتاعها
اروح امتحن 5 اسابيع ارجع الاقي البنت قفلت البلوجات
://

غير معرف يقول...

ربنا يسعدك يا شوشو يارب :)

إسراء,إزيك بجد :)

انا يشرفني قوي لو ضفتي ميلي,ونفسي اضيفك والله انتي و سماح,هبعتلكم في مدوناتكم:) انا عملت اشتراك جديد:)

شكولاتة,شوشو,إنتي منورة الدنيا كلها بجد:)

moodysalihamidzic يقول...

منورة يا شيكولاتة :) ادخلى التلاجى بدل ما تسيحى
P:

شكولاتة يقول...

اسراء هدي نفسك داخله متعصبه كده ليه بالهداوه :)

ايمان
انتي الاحلي يايمان نورك طفا الكهرباء:)

مودي
ادخ للثلاجه كم دقيقه واخرج عشان البرد :)