18 يناير 2009

مصباح علاء الدين


هاي

ازيكم اخبارك ايه عاملين ايه ؟؟؟

يارب تكونو كويسين

طبعا انا ملاحظة فترة هدوء جدا عشان الامتحنات

وانا كمان والله كان عندي امتحنات هبلة وكنت بمتحن

ولسه الفاينلي بتاعي بعد اسبوعين ادعولي بقى

المهم ندخل في الموضوع

من كام يوم كنت بتفرج على علاء الدين

واتمنيت اوي انو يكون مصباح علاء الدين حقيقي بجد ويطلعلي ويقولي شبيك لبيك ويحققلي امنياتي المستحيلة التحقق :D

المهم لو كان مصباح علاء الدين دا بجد يا ترى حتتمنو ايه تلاتة امنيات ؟؟

لا تقلولي انجح في دراستي والقي good work واسعد الا حوليا والكلام دا

قوله امنيات شخصية تلاتة بس لا تكتبو لسته

انا في انتظار امنياتكم الجميلة :D

هناك 9 تعليقات:

~ Heba ~ يقول...

1- وظيفة في موبينيل او فودافون او اتصالات .. هندسة مش اي حاجة تانية

2- اسافر اسكندرية واتمشى على كوبري ستانلي

3- ان الجو يبرد شوية عشان اشتي بقى .. الجو الحالي مخلي الواحد بالنص كم طول الوقت وكفاية كدة احنا في اخر يناير :S

Mohammed يقول...

مين جاب سيرة ابويا دلوقتي بقا
اجي اضربك يا اماني يعني ؟

mo0ony يقول...

ربنا يحققلك امنياتك يا heba
محمد مين جاب سيرة بباك على فكرة انا مقولتش حاجة قولي امنياتك بقى

~ Heba ~ يقول...

اصلك مش واخدة بالك ان والد محمد اسمه علاء الدين :D

dr.lecter يقول...

1- اخلص الماستر واسافر بره

2- او انام كتييير اوي واحلم باللي انا عاوزه وماصحاش منه

3- مش عارف بس لو فيه ممكن ابقي افكر وقتها

Yasmine يقول...

اسافر فينيسيا
اخد اول ترقية فى الشغل
اروح مكان فيه بحر و مطر لوحدى

NeRmO AbDo يقول...

1- خطيبى يرجع بالسلامه ونتجوز بقى
2-الاقى شغل فى مكان محترم
3-ماما وبابا يروحوا يحجوا

mo0ony يقول...

يارب يحققلكم امنياتكم كلها يارب

الشارده يقول...

مش عارفه
متهيالى ان الحاجات الى انا عايزاها مش هيحققها مصباح علاء الدين
الحاجات الى انا عايزاها هتحقق لو كل الناس بقت نضيفه من جوه

بس فيه امنيه مكن يحققها لى
انى اشوفكم كلكلم واحد واحد واتكلم معاكم