24 يناير 2009

وحشتوني

نورهان سراج هنا يا جيرلز ويا مينز :D
وحشتوني اوي
ووحشتني لمتنا اوي
غبت كتير عن عالم التدوين لظروف مش كلها وحشه ومش كلها حلوه
ولسه هاغيب كمان
حبيت اسلم عليكم بس
واشكر الناس اللي دايما بتسأل عليا وانا مقصره في حقهم
بجد انا مبسوطه اوي بسؤالكم عليا سواء في التليفون او برسائل او بأوف لاين
وشكرا برضه للناس اللي معبرتش ولا سألت :@
بنت مصريه وايمان وفنون..ميرسي لسؤالكم انتم بالذات
بنت مصريه:وحشتيني جدا جدا جدا

انا عديت بسرعه كده على اخر المواضيغ في اللمه
البقاء لله ياقباري ..واسفه على التأخير

وكل سنه وانتم دايما بخير ان شاء الله
سلام

هناك 6 تعليقات:

Yasmine يقول...

يا للهول!!!!!!
مش مصدقة نفسي والله..اخيييييييرا
حمد الله على السلامة يا نور بجد انتى اللى وحشتينى اوى اوى اوى..

بس يا ريت ما تكونيش جاية تطلى علينا و تمشى المرة دى..خليكى شوية بقى :)

The Seagull يقول...

أخيييييييييرًا :D
ويلكام بااك يا جميل .. وإن شـاء الله نشوفك على طـول :)

Fatma يقول...

انتي فين يا امي

اختفيتي كدا ليه بجد ؟

عايزين لمة حلوة تاني وحشتوني يا بنات تعالوا نظبط يوم

Fatma يقول...

ممكن حد يفهمني مدونة يسرا راحت فين ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

يويو في ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

Yasmine يقول...

والله يختى كنت عايزة اسال نفس السؤال امبارح..اختفت اختفاء غريب :(

The Seagull يقول...

أنـا أهو موجودة والله يا بنات :) مش عارفة أقولكم ايه بجد بس هي مشغوليـات كـدة :) إن شاء الله فترة وهتعدي :)

ميرسي على سؤالكم بجد :)