05 ديسمبر 2008

عودى يا بلية :D

زودتوها..زودتوها .. زودتوها يعنى :D
لولا مصعب و المجهود اللى عامله هنا
كنا هنيجى لابسين اسود و نعلن الحداد على اللمة!
انتوا فين يا اولاد؟!
ايمان بتدرس و سايبانا ..
و الشاردة اختفت فى ظروف غامضة..
و سيندريلا كانت بتمتحن و رجعت اخيرا..
و محمد كان بيرد احيانا و اختفى برضه..
و لكتر كان واعدنا بتنشيط البلوج و بعدين سابنا و مشى ..
كوبرى تقريبا اتقبض عليه بعد اخر موضوع له فى مدونته ..:D
فنون مع صاحبتها الرخمة واضح ..:D
ماجا اختفى تماما و مش لاقية حد تانى يدينى جرعة التفاؤل اياها :(
نورهان مختفية برضه و يا ريت لو بتدخلى هنا
تبقى تعدى علينا عشان بجد وحشتينى جدا..
مخصوم منكم 29 يوم و نص :@

المهم..انا مش عاملة الموضوع ده عشان ادور عليكم و امشى :D
انا اتسألت سؤال من شهر و انا بعمل الانترفيو بتاع الشغل
سؤال شايفة ان لازم اى واحد عايز يوصل لمكان احسن من اللى هو فيه
يقف مع نفسه و يسأله و يلاقيله اجابة
عشان يعرف خطوته الجاية هتبقى عاملة ازاى و فى انهى اتجاه
فى رأيي من اصعب الاسئلة اللى ممكن الواحد يتسئلها فى حياته
و عشان انا رخمة جدا قلت اسألهلكم (وش شرير جدا)
What’s your biggest achievement?
ايه اكبر انجاز عملتوه فى حياتكم؟
مش لازم تكون حاجة كبيرة..كفاية انها تبقى مهمة فى نظركم
و لو الانجاز ده لسه ما حصلش شايفينه لازم يكون فى انهى اتجاه..
يعنى فى حياتكم الشخصية ولا العملية؟
كلمونى عن احلامكم..او اتكلموا عن اى حاجة
بس ارجوكم اتكلموا :D

هناك 17 تعليقًا:

mUsLiM يقول...

هو أولا مين اللى مقصود ببليه :)

الحمد لله انك قلتى عودى

يبقى الإختيار على بنت مش ولد , يلا البركة فى الأخوات برده :))

بصراحه يا أختى السؤال ده صعب اوى على قلبى

مش عارف لما قريته حسيت انى حزين :)

كل اللى اقدر اقوله

الحمد لله رب العالمين

وانا مش شايف انى حققت حاجه أقدر أقولها

لكن نسأل الله الخير فيما هو قادم , وأهل الهمم والأقدار لا تثبط لهم عزيمـة ولا غايــة ,,

ونسأل الله ذلك لكل أهل الإســلام

بس طبعا لو اتسألته فى انترفيو هاجاوب مش هاقول كده :)

ده انا كداب كبيــر على فكره :)

دعواتك يا أختى فى هذه الأيام المباركة وخاصة يوم عرفة :)

السلام عليكم

Mohammed يقول...

انا هنا اهو
منورة والله ....
بالنسبة للانجاز
فانا اظن اني مانجزتش خالص
يمكن اول انجاز نفسي اوصله
اطلع من كلية تجارة دي
لاني اتخنقت بسبب السنة اللي بعيدها دي بدل البكالبريوس
بعددها بقا يمكن في عهد جمال مبارك
منحتاجش لانجازات
هو حيقوم بالواجب
انا رايح بقا لقباري
ههههههههههه

dr.lecter يقول...

كل سنه وانتم طيبيبن

مصعب محمدريلوف سما مصر ايمان فله فطومه يسرا قباري ماجا عمرو موودي اماني صبري نورهان نيرمو مووني

يارب تكونوا كلكم بخيير

Fatma يقول...

كل سنة وانتو طيبين يا احلى لمة :)

اعظم انجاز عملته في حياتي اني لسه قادرة اعيش

دا بجد اعظم انجاز عملته في حياتي في نظري

~ Heba ~ يقول...

كل سنة وانتوا طيبين

انا كنت في اللمة الاولانية قبل ماتتدلت وتعملوا لمة جديدة .. باين حفضل ضيفة ومش حدخل اللمة :D

اكبر انجاز في حياتي حصل زي ماقالت فنون هو اني لسة عايشة بتنفس وبعيش وبتعايش رغم كل الظروف اللي بمر بيها

الحمد لله على كل شئ :)

Mohammed يقول...

منور يا دكتور والله
كل سنة وانت بخير يارب
وكل لمتنا الجميلة بخير

ربنا يكتر من انجازتكم يارب
ويديكو طولة العمر والسعادة

The Seagull يقول...

أكبر إنجــاز في حياتي .. اممممم .. تصدقي سؤال صعب .. صعب بجد :$ .. بس الحمد لله أقدر أقــول إني حطيت رجلي على أول الطريق اللي بسعى فيه .. وربنـا يبارك لنـا إن شـاء الله ويسددن خطانـا في الأيــام الجايـة ويقوينـا عليهـا ونقدر نكمل ونعيش ونتعايش :)


ميرسي يا بنوتة .. قوليلنـا على أكبر إنجازاتك بقى :D

mo0ony يقول...

كل سنة وانتو طيبين
اكبر انجاز في حياتي بصراحة صعب اوي يعني لحد دلوقتي مفيش انجزات
بس انا على امل انو يبقى ليا انجزات في المستقبل بس اخلص الكلية بقى وربنا يسهل

mUsLiM يقول...

من الآخر كده يا أخت بنت مصريه

كلنا فشله

شوفيلك ناس غيرنا يحكولك انجازاتهم

ههههه

ياريت بقى تقوليلنا قولتى ايه انتى فى الانتيرفيو

علوزين نستفيد برده

افرض حد سألنا كده :)

هانقعد نعيطله يعنى

يلا ها

قولتى ايه ؟

مستغل انا اوى :)

كل سنه وانتو طيبين يا جماعه :)

وانت طيب يامحمد :)

السلام عليكم

... amr يقول...

كل سنة و انتوا كلكوا طيبييييييييييييين
و باذن الله تمونوا على عرفة السنة الجاية
بس ابقوا ادعوا لنا الله يكرمكوا :))

هو بالنسية يقى لموضوع الانجاز .. فتقدري تقولي يا بنوتة ان الانجاز الحقيقي اني عرفت في يوم من الايام ارسم ضحكة على وجة حد زعلان
انما غير كدة ... النمرة غلط :((((

وكمان سياتك فين العيدية
وكمان سياتك مش بتيجي هنا كتير كمان
عودي انتي كمان :P
كل سنة و انتي طيبة

غير معرف يقول...

هو انتم هنا؟

الجهاز كان عليه 1800 فيروس

غير معرف يقول...

انا عملت دعوة ليكي يا هبة كذا مرة

انا متلخبطة..لاني لسة مصلحة الكمبيوتر

كان بايظ وجيت احط ويندوز فيستا مش استحمله الجهاز

انتم بخير؟

~ Heba ~ يقول...

الدعوة فيها مشكلة يا ايمان :(

غير معرف يقول...

هبة ازيك

كل سنة وانتي طيبة :)

بصي

اول حاجة

افتحي هنا

وسجلي دخول

من blooger فوق طيب او رد

بعدين

افتحي رسالةالميل

وادخلي

هتلاقيه يطلب كلمة السر وبس وتدخلي :)


كل سنة وانتي طيبة وربنا يخليكي يارب :)

Yasmine يقول...

دى اغنية من فيلم قديم بتاع عمرو دياب يا مصعب
انا اتكلمت بصيغة المؤنث على اساس اننا اغلبية هنا يعنى:D

بس تصدقوا احبطونى..فنون و هبة بالذات..ده احنا فى عيد يا جماعة..او كنا فى عيد بمعنى اصح:D

يعنى مافيش غير سندريلا و عمرو اللى انجزوا حاجة فى حياتهم..خلوا بالكو من الحسد بقى:D

محمد و لكتر و انتوا طيبين يا رب معلش متاخرة شويتين :))

Here i'm يقول...

ثوانى بس أفهم مصعب .. بص يا مصعب .. عمرو دياب كان مذيع بيعمل برنامج للأطفال كان قاعد على البيانو بيغنى للبنت اللى سرقت منه المحفظة .. و قعد يقولها على البيانو .. عودى يا بلية .. عودى يا بلية ..

شايف الفن :D

بالنسبة للأنجازات أعظم انجاز فى حياتى كان أنى أتحول من بنى أدم بلا طموح لبنى أدم عنده شويه طموح و من بنى أدم متشائم لدرجة مستفزة لبنى أدم برضه متفائل لدرجة مستفزة :D

دلوقتى أنا أتخصم منى 29 يوم و نص .. ممكن بقى النص يوم اللى باقى من مرتبى :D

ياريت تبعتهولى على حسابى فى بنك سويسرا رقم 0123456789

Yasmine يقول...

انت كنت متشائم يا كوبرى؟!!!
كان لازم الحق اللقطة دى:D

تصدق انت بالذات هتدفع مش هتقبض..قال كوارث 2008 قال:@

مصعب
انا نسيت ارد على سؤالك
انا قلتلها ان اكبر انجاز عملته فى حياتى انى عمرى ما فشلت فى اى حاجة عملتها..ساعتها ما كنتش بكذب على فكرة
بس دلوقتى اكتشفت انى كنت غلطانة جدا :)