03 أكتوبر 2008

أنا اتخيلتكم كدة


انتم فين بقى :)
أول سبعة إللي فوق الشباب
وإللي تحت البنات ..بس أنا المفروض مش معاهم :)
انتم فين

بتعيدوا :)

هناك 18 تعليقًا:

Yasmine يقول...

انا جييييت
مين دول يا ايمان؟ :D
هو انا مش عارفة انا مين فيهم ولا عارفة اى حد تانى الحقيقة
بس بيتهيألى اللى فوق على الشمال ده كوبرى اصله اكتر واحد بيضحك :D
قوليلى انا مين فيهم بقى:)))

غير معرف يقول...

أها..أول واحد قباري


هفتكر الباقي :(


جيتوا :)

غير معرف يقول...

هفتكر الشباب علشان عددهم قليل..لأني عملتها من كام يوم

عارفة ان حاجة مش مهمة


صح..


اعمل موضوع اعتذار للناس


مش لازم..مش انا اللي اتحذفت مني بالغلط والله :)


المهم..

أول حاجة..الشباب من الشمال فوق :)


قباري,ماجا,دكتور ليكتر,ريلف,MOODY,صبري سراج,فارس الاسلام

غير معرف يقول...

البنات :(

شكلي نسيت كتير منهم :(

هفتكرهم :(


نسيت مين فين :(



صح..


ممكن طلب


هو البتاعة بتاعة1USER ONLINE دي


ممكن حد يحطها :(

غير معرف يقول...

بس اللي مش بتجيب معاها اعلانات ..لأن اللي عند فنون بتجيب اعلانات

استني اقولك البنات

لأنهم كانوا كتير قوي

ماشي

The Seagull يقول...

إيمـان أنـا ماوصلتنيش الدعوة :( .. أنـا في البيت يختي مستنية أي حد فيكم .. لا في عيد ولا يحزنون :D

غير معرف يقول...

إنتي في البيت مستنية أي حد فينا

يعني مستنياني أنا وإيمان ولا ايه


يعني اجيلك..مش فاهمة :(


مش وصلتك الدعوة


انا مش بعتها على الميل المتضاف؟..بعتها على الميل بتاعك الموجود في قايمة السماحات :(


ده بحسبكم مش شفتوها؟

غير معرف يقول...

من الشمال


1نورهان
2 الشاردة
3 فنون
4موني
5بنوتة مصرية
6 مروة
7 أميرةمصر
8 دكتورة مها
9 صحارى
10هبة
11 سندريلا


4 ممكن تكون سندريلا او بنت مصرية برضه


و 11 ممكن تكون هبة برضه
8 ممكن تكون نورهان برضه


مش فاكرة لخبطة الارقام دي

لاني

اممم..انا نسيت :(

The Seagull يقول...

أقصد يا إيمان مستنية أي حد فيكم هنـا على المدونات أو حتى على إيجي فيلم :)

The Seagull يقول...

بالحق الدعوة مش راضية تتقبل :(

Mohammed يقول...

انا اللي برة الصورة ده

غير معرف يقول...

لا يا محمد انت جوة الصورة :)

بس هادي وطيب :)

Here i'm يقول...

أهلا بالرجالة :D

كل طيبين و أنتو سنة :D

و أنا شايف أن فى ناس بتستخدم الصور و بتحاول تكون وقود للنار :D أنا بحذرهم جميعا :D

أنا الصورة اللى فوق فى الشمال دا فعلا حاسسها أنا كده .. دا حتى معندهاش شعر زيى :D


الأنفيت بتاعتى يا إيمان مش شغالة .. الاولى و التانية .. الأتنين مش شغالين .. ربنا بيحبكوا علشان كنت حعمل تحقيق واسع علشان أعرف مين اللى حذف المدونة ..

من النهاردة محدش حيمسح مدونة محمد الدالى :D

dr.lecter يقول...

واد ياكوبري

هش من هنا قال دالي قال

ياريت ياخواننا نحط نظام امني يمنع المدونه انها تتمسح علشان حرام بجد ماصدقنا لميناكم بقي

وبعدين انا صورتي مش كده خالص ياايمي انا مش مبوز علي طول كده والله ساعات بضحك مره او مرتين في السنه

Here i'm يقول...

لا يا إيمان .. الدوك أساسا كله على بعضه أيموشن :D

يعنى الأيموشن دا كبير عليه قوى :D

الشارده يقول...

ايه يابنتى الاشكال الضاله اللى انتى رسماها دى

هى صحيح مش بعيد عن الواقع بس بلاش فضايح ع النت كده

وبعدين انا شعرى اسود واللى انتى رسماها دى شعرها اصفر

الشارده يقول...

صحيح
مين من شلة المقاطيع حذف المدونه ؟
انا قلتلك يا ايمى احنا منتجمعش فى مكان ويفضل بخير ابدا

بركه بقى
ومش قوه واحده ولا اتنين بلا 15

غير معرف يقول...

:)

مفيش :)


.............



على فكرة 1 بنوتة مصرية

انا بجد اتلخبطت في البنات اللي رسمتهم كنت فاكرة اول ما كنت راسماهم :(